Den ikoniske hockeysveis-frisyren, kjent for sitt korte hår foran og lengre hår bak, gjør et overraskende comeback i motebildet. Kjendiser som Lil Nas X og Miley Cyrus har nylig vist seg med denne frisyren, noe som har bidratt til dens økende popularitet.
Sosiale medier spiller en betydelig rolle i trendens gjenoppblomstring. På TikTok har hashtaggen #mullet over 12,8 milliarder visninger, og Instagram-kontoen The Mullet Society har mer enn 20 000 følgere.
Frisører rapporterer om en økning i etterspørselen etter mullet-klipp. I Toronto har moderne versjoner av frisyren blitt populære, med fokus på minimalisme og tekstur.
Debatten om mulletens tilbakekomst er delt. Noen ser på det som en nostalgisk hyllest til tidligere tider, mens andre mener det er en kortvarig trend. GQ-kolumnist Chris Black uttrykker skepsis til frisyren og dens popularitet.
Uansett synspunkt er det klart at mullet-frisyren har gjort et markant comeback og fortsetter å skape diskusjon i motebransjen.