TikTok-tvillingene fra iskremskandalen blir unge influensere

Hovedpunkter:

  • Tvillingene Marnie og Mylah fra Burnley ble virale på TikTok med en video om dyre iskrempriser.
  • Videoen fikk over 20 millioner visninger og gjorde dem kjent som "iskrem-tvillingene".
  • Siden har de deltatt i reklamekampanjer og opptrådt på The Graham Norton Show.
  • Komikeren Sam Cornforth gjenskapte deres rant, noe som også ble viralt med over 30 millioner visninger.
  • Tvillingene har nylig laget en ny video for ASDA, hvor de roser en 60p iskrem.

Tvillingene Marnie og Mylah fra Burnley ble i fjor virale på TikTok etter at Marnie uttrykte sin frustrasjon over prisen på to iskrem med tyggegummi, som kostet ni pund. I videoen utbrøt hun: "Så det er en iskrembil som selger to iskrem, med to tyggegummier i, for blodige £9... ni pund!" Hun var også irritert over at selgeren kun aksepterte kortbetaling. Videoen fikk raskt over 20 millioner visninger og gjorde dem kjent som "iskrem-tvillingene".

Siden den gang har tvillingene utnyttet sin nye berømmelse ved å delta i reklamekampanjer og opptre på TV. De gjestet nylig The Graham Norton Show, hvor de satt sammen med Robbie Williams, John Bishop, Rami Malek og Motsi Mabuse. Publikum elsket deres synkrone svar, og Robbie Williams ga dem til og med en fist bump.

Nylig gjenskapte TikTok-komikeren Sam Cornforth deres berømte rant, komplett med antrekk og uttrykk, og hans video ble også viral med over 30 millioner visninger.

Tvillingene har også laget en ny video for ASDA, hvor de roser en 60p iskrem, en kontrast til deres opprinnelige klage. Denne videoen har også fått stor oppmerksomhet, og fansen etterspør nå at de skal lage flere reklamefilmer.